Biuro Rady (BR) przy Kancelarii
Do zakresu działania Biura Rady należy zapewnienie obsługi administracyjnej Rady i jej
komisji oraz sprawy kancelaryjno –techniczne a w szczególności:
1) przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie Wydziałami materiałów dotyczących projektów uchwał Rady i jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia obrady tych organów,
2) przechowywanie uchwał podejmowanych przez Radę i jej komisje,
3) przekazywanie korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych,
4) przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady i jej komisji,
5) podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady, jej komisji i Burmistrza,
6) protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań,
7) prowadzenie rejestru uchwał Rady i stanowisk jej komisji,
8) prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych,
9) organizowanie szkoleń radnych.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Tomasz Zadróżny | 08-08-2007 09:25 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 08-08-2007 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Zadróżny | 12-06-2019 12:57 |